Hallo,
Ik heb al vermeld dat ik kleuteronderwijs via WERKPLEKLEREN studeer.
Om deze richting te kunnen doen, heb je natuurlijk een 'werkplekschool' nodig. Op deze school breng ik dan 2 dagen in de week door, ik help dan met de kindjes.
U vraagt zich waarschijnlijk af in welke school ik sta, ik sta namelijk in de Vrije Basisschool te Marke.
De school bevind zich dus eigenlijk net bij mijn huis, wat heb ik een geluk.
Het hele jaar sta ik in deze school, maar wel niet altijd in dezelfde klas.
Zo heb ik eerst het peuter/eerste kleuter gedaan in het Kleuterbos, een onderdeel van de basisschool.
Na de examens ga ik dan bij het tweede/derde kleuter belanden. Zo hebben we een beetje variatie.
Als u wat vragen hebt over de school, kunt u altijd hier terecht.
Alvast veel leerplezier.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten