Hallo allemaal,
Volgende week dinsdag en donderdag heb ik mijn doedagen.
Dat kun je vergelijken met stage, maar dan gewoon in dagen. Ik ben momenteel druk bezig met mijn voorbereidingen want ze moeten morgen binnen, dat wordt dus spannend!
Het thema van mijn doedagen is natuurlijk Sinterklaas.
Wat we moeten doen is terug hetzelfde als in mijn oefenmomenten:
een beeldactiviteit geven
een liedje aanleren
een verhaal vertellend voorlezen
en het onthaal leiden
Dit moeten we over 2 dagen doen m.a.w VEEL lesvoorbereidingen.
Ik hoop dat het allemaal goed zal verlopen, maar ik zie het zitten.
Dus wens mij geluk!
Groetjes
Geen opmerkingen:
Een reactie posten