Hallo!
Ik heb vandaag mijn eerste doedag gehad. Vandaag of donderdag ging er dan iemand komen om te bekijken hoe ik het deed. Vandaag is er al meteen iemand gekomen. Het was gelukkig een heel lieve mevrouw. Ik heb mijn onthaal gedaan, mijn liedje aangeleerd, mijn beeldactiviteit gegeven en mijn verhal voorgelezen.
Mijn eerste gedachte was dat ik het wel beter kon, maar mijn mentor vond het toch goed. Hoewel ik te snel sprak. Na de speeltijd heb ik dan mijn best gedaan om op mijn snelheid te letten.
Toen de mevrouw kwam, heb ik mijn verhaal voorgelezen. Ik heb enorm goede commentaar gekregen. Mijn stagemap was in orde en ze vond geen werkpuntjes. Dit was dus een enorme opluchting.
Dit was mijn boekje:
Als beeldactiviteit mochten ze een mijter schilderen, hier zijn enkele foto's:
Nu hopen dat het donderdag ook zo goed gaat.
Salut!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten