Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een goede dag achter de rug want ik heb goede commentaar gekregen voor mijn oefenmomenten!
Wat moest ik doen?
Een beeldactiviteit geven, een verhaal vertellend voorlezen, een liedje aanleren en het onthaal.
Het grote voordeel was dat ik nog eens het thema van die tijd mocht kiezen, namelijk DOZEN!!
Alles is over het algemeen goed verlopen.
Gisteren heb ik lang genoeg gewerkt om de kauwgompjes van potje naar potje te verplaatsen. Voor mijn beeld had ik vele doosjes nodig dus gebruikte ik kauwgomdoosjes, maar we moesten iets doen met al dat lekkers dus hebben we ze in niet 1, niet 2, maar 3 potjes moeten verdelen.
Als dat er niet lekker uitziet!
De bedoeling was om de potjes te versieren met de vingertjes, de kinderen hebben goed hun best gedaan en hier heb je enkele foto's:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten