maandag 4 november 2013

Kleimonster

Hallo,

In het vak beeldopvoeding hebben we de opdracht gekregen een kleimonster te maken.
In het begin was mijn creativiteit ver te zoeken, maar het is allemaal goed gekomen. Het is wel niet echt een kleiMONSTER, eerder een schattige kleivis.

Hier het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten