dinsdag 3 december 2013

Pietenproject

Hallo,
vandaag 03/12 gingen we naar een andere werkplekschool in Waregem om Zwarte Pieten te spelen. Het was de bedoeling dat de kinderen een paar opdrachten moesten doen om dan hun Pietendiploma te verdienen. Ik ben speciaal een pak gaan kopen. Ik zag het volledig zitten!
MAAR!!


Zoals jullie al kunnen zien, sta ik hier niet op de foto. Namelijk omdat ik hier was op dat moment:

Ik ben gisteren 02/12 opgenomen in het ziekenhuis wegens enorme steken in de buik.
Die dag was de "primeurdag", het was voor heel wat zaken de eerste keer:
mijn eerste bloedtrekking, flauw vallen, infuus in mijn arm, mooi ziekenhuiskleedje, onder de scanner, in een ambulance, verblijf in een ziekenhuis.
Niet echt al te prettig.

De dokters hebben eruit afgeleid dat het een virale infectie was op mijn darmen en mijn maag. Dit moet dan ook spontaan verdwijnen, dus wachten we daar op.

Jammer genoeg heb ik hierdoor dus een super leuke dag gemist.
Maar ik kon er niets aan doen. Het enige wat ik kan zeggen is: BAD TIMING :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten